dimarts, 8 de febrer del 2011

Queda el meu humil bloc obert!

Com tot això de fer Blocs s'ha posat de moda, doncs com no, jo a fer-ne un, no vull ser menys guai! No tinc gaire clar què hi posaré ni per que el faré servir. No se dibuixar per tant, no puc penjar-hi dibuixos, no se cosir i clar no puc penjar-hi vestits, brotxes ni moneders bonics, no tinc art per res! De moment m'he de conformar amb la meva iniciació al punt! Penjaré els meus petits treballs, així em podreu fer de crítics de la feina que vaig fent, donar-me idees i ajudar-me sobretot. Ves, a mi em fa molta il·lusió ensenyar al món que soc capaç de fer alguna cosa amb les meves dues mans esquerres! Qui sap si algun dia podré fer alguna altra cosa més que tot això! L'aventura comença!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada